StoryEditor

Małe jabłka w śmiesznych opakowaniach. Włosi stworzyli markę dla dzieci

03.03.2021., 11:28h

Na świetny sposób promocji spożycia jabłek wśród dzieci wpadli Włosi. Pakują małe jabłka w atrakcyjne dla maluchów opakowania i sprzedają w sklepach pod marką "Le Piccoline Melinda". 

Jak informuje serwis freshplaza, „Le Piccoline Melinda” to pięć jabłek w wyjątkowym opakowaniu w kształcie samolotu, pociągu, autobusu lub łodzi podwodnej. Opakowania, po przekształceniu w ładną zabawkę można kolekcjonować. Nadają się też do recyklingu.

Rozmiar owoców jest niewielki, idealny dla dłoni dziecka. Odmiany są tak dobrane, by były chrupkie, lekko słodkie i jaskrawoczerwone. 

- Jednym ze sposobów na promocję spożycia jabłek jest skojarzenie ich jedzenia z czymś przyjemnym - w tym przypadku z zabawą. Stąd pomysł personalizacji opakowania „Le Piccoline Melinda” - czytamy w serwisie freshplaza.com.

ksz, oprac. na podst. freshplaza.com, fot. freshplaza.com
25. kwiecień 2024 20:06