r e k l a m a

Partner serwisu


Pomoc - Sad

Kliknij na wybrane pytanie aby zobaczyć pomoc.

Jakie są wymagania systemowe aby otworzyć e-wydanie lub archiwum?

E-wydanie lub Archiwum poprawnie wyświetla się na urządzeniu stacjonarnym, które posiada:

  1. jedną z przeglądarek;
  • Firefox 33 lub wyżej
  • Google Chrome 38 lub wyżej
  • Internet explorer 11 lub wyższy
  • Safari 5.1.7 lub wyższy
  1. pamięć ram 2 gb,
  2. procesor 1GHz,

lub na urządzeniach mobilnych z systemem ;

  • android 4.4 lub wyżej,
  • iPad, iPhone, BlackBerry,
  • Windows Phone 8.1 lub nowszym.

 

 

Jak obsługiwać przeglądarkę publikacji online?

  1. Widok publikacji po załadowaniu
  2. Zmiana trybu widoku
    Domyślnie publikacja prezentowana jest w trybie książki, możliwe jest przełączanie trybu na tryb 1 stronnicowy. 
    W celu przełączenia trybu należy użyć ikonek


    • Tryb Książki


    • Tryb 1 stronnicowy

     

  3. Powiększanie publikacji
    Używając suwaków, w prawo, w lewo - zmniejszasz lub powiększasz wielkość publikacji.
  4. Tryb pełnoekranowy
  5. Zmiana Strony
  6. Tryb zaznaczania
    Jeśli chcesz zaznaczyć kawałek tekstu użyj trybu zaznaczania
  7. Tryb przesuwania
    tryb pozwala przesuwać strony ( tylko w trybie 1 stronnicowym ) 
    lub wychodzi z trybu zaznaczania tekstu ( w trybie książki )
  8. Wyszukiwarka tekstu
    Jeśli szukasz w publikacji określonej frazy, wpisz ją w wyszukiwarkę a system wyszuka pasujące wyrażenia i poinformuje cię na której stronie się one znajdują

 

Gdzie znajdę zakupione wydania i artykuły z archiwum?

Jeśli zakupiłeś wydanie okazjonalne lub artykuł z Archiwum możesz odczytać je w dowolnym momencie. 
Aby zobaczyć zakupione wydania zaloguj się na swoje konto, następnie kliknij w zakładkę „Twoje konto“ i odpowiednio "Twoje czasopisma" lub "Twoje artykuły".

 

Nie mogę przeczytać e-wydania / archiwum

Jeśli Twoje urządzenie spełnia wymagania techniczne, a mimo to nie możesz otworzyć E-wydania, skontaktuj się z nami na adres: pomoc@sadnowoczesny.pl

 

Jak pobrać e-wydanie lub zakupiony artykuł z archiwum na dysk?

Topagrar.pl udostępnia wersje elektroniczne swoich publikacji wyłącznie online, po zalogowaniu się na konto klienta sadnowoczesny.pl.

 

Jak otworzyć/przeczytać e-wydanie?

Aby mieć możliwość przeczytania pełnego E-wydania, Twoje konto musi posiadać odpowiednią aktywną prenumeratę lub w przypadku publikacji dodatkowych wykupiony dostęp do pełnego E-wydania.

 Jeśli Twoje konto posiada odpowiednie uprawnienia do czytania E-wydania.

1. kliknij w zakładkę "E-wydania"

2. Naciśnij odnośnik "czytaj" Jeśli zamiast odnośnika "Czytaj" pojawia  się "Czytaj fragment" oznacza to, że będziesz mógł przeczytać tylko fragment e-wydania ponieważ twoje konto nie posiada odpowiednich uprawnień do czytania całości e-wydania. W przypadku publikacji dodatkowych pojawi się także odnośnik "kup". Jeśli mimo posiadanych uprawnień nie wyświetla się opcja "Czytaj" Prosimy o kontakt z pomocą techniczną pomoc(@)sadnowoczesny.pl 

3. Poczekaj na załadowanie się E-wydania


 

Jakie są metody płatności za artykuły archiwalne?

Artykuły możesz opłacić na 2 sposoby;

  •     Szybkim przelewem poprzez system płatności PayU.
  •     Poprzez premium SMS.

Wyboru metody płatności dokonasz podczas zamawiania artykułu.
Pamiętaj jeśli posiadasz aktywną prenumeratę dostęp do archiwum jest bezpłatny.

 

Jak otworzyć/przeczytać artykuł z archiwum?

  1. Kliknij w zakładkę archiwum
  2. Wybierz wydanie interesujące wydanie archiwalne

    UWAGA, Archiwum nie jest dostępne dla najnowszego wydania.
  3. Kliknij na wybrany artykuł

  4. Jeśli twoje konto posiada status prenumeratora dostęp do archiwum otrzymujesz w ramach prenumeraty w przeciwnym wypadku dostęp do artykułów archiwalnych jest płatny. 
  5. Wybierz swoją metode płatności i kliknij "Zapłać/aktywuj" Następnie jeśli wybrałeś system płatności payU zostaniesz przekierowany do payU gdzie kreator płatności poprowadzi Ciebie przez płatność. 
  6. Po otrzymaniu płatności kliknij w link aby przejść do listy zakupionych artykułów (jeśli wybrałeś płatność payU status tranzakcji musi być "Zakończona")
  7. Kliknij w odnośnik "czytaj"
  8. Teraz możesz przeczytać artykuł klikając czytaj artykuł

 

Otrzymany kod SMS nie działa, co mam zrobić?

Jeśli po wprowadzeniu poprawnego kodu SMS widzisz komunikat o błędzie, a w zakładce „Twoje artykuły“ nie ma informacji o dostępie do artykułu, wyślij na pomoc(@)sadnowoczesny.pl informacje o tym, który artykuł chciałeś zakupić, wraz z otrzymanym kodem sms.

 

Zapłaciłem/am poprzez PayU, ale nie mam dostępu, co zrobić?

Sprawdź czy Twoja transakcja ma status "Zakończona". 
Jeśli tak, sprawdź zakładkę „Twoje artykuły/czasopisma“. Jeśli zakupiony artykuł lub wydanie nie znajdą się w tych zakładkach prosimy o kontakt na adres: pomoc(@)sadnowoczesny.pl. Do wiadomości proszę załączyć link do artykułu lub wydania, które chciałeś zakupić oraz id płatności.

 

Dlaczego nie widze archiwum z najnowszego wydania?

Archiwum nie jest dostępne dla najnowszych wydań. 
Wszystkie artykuły trafiają do archiwum 2 miesiące po wydaniu.

 

Jak zarejestrować konto w serwisie?

Aby w pełni korzystać z naszego portalu należy wykonać następujące czynności:

  1. W prawym, górnym rogu portalu znajduje się zakładka "Logowanie/rejestracja", w którą należy kliknąć.

  2. Zostaniecie Państwo przeniesieni do strefy logowania, w której należy wypełnić pola w rubryce "Nie mam jeszcze konta".

  3. Po wypełnieniu danych i kliknięciu przycisku "Zarejestruj" Zostaną Państwo automatycznie zalogowani a konto zostanie utworzone.



    W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt pod nr. tel. (61) 869 06 67

 

Czym różni się E-wydanie od Archiwum?

E-wydanie – to kompletny zeszyt „sadnowoczesny“ w wersji elektronicznej (dokładna kopia wersji papierowej). 

Archiwum – to zbiór pojedynczych artykułów z poszczególnych wydań „sadnowoczesny“ w wersji elektronicznej.

 

Sad Nowoczesny 6/2017

Wiosenne problemy