Kongres Interpoma: Komunikacja i budowanie marki

Kongres Interpoma: Komunikacja i budowanie marki

Zagadnienia poruszane podczas pierwszego w historii kongresu Interpoma Connects w wydaniu cyfrowym były bardzo różnorodne. Dużo uwagi poświęcono zrównoważonemu rozwojowi oraz problemowi pozostałości substancji chemicznych w owocach.

Sporym wyzwaniem stojącym na drodze między producentami rolnymi a konsumentami jest poprawa wizerunku oferowanych na rynku produktów rolnych, w tym jabłek. Na temat komunikowania odbiorcom wartościowych treści mówił Christoph Josephi z agencji Panama PR (Niemcy): – Opinie społeczeństwa na temat ogólnie rozumianego rolnictwa mają raczej negatywny wydźwięk. Oczekiwania wobec romantycznej wizji rolnictwa – bliskości z naturą – zderzają się z popularyzowaną powszechnie informacją na temat stosowania pestycydów, manipulacji genetycznych, szkodliwości dla pszczół, nadmiernej komercjalizacji czy marnowania żywności. Taki przekaz niszczy wizerunek produktów rolnych – informował prelegent.

Zdaniem C. Josephiego na rozpowszechniane w mediach liczne fałszywe informacje najlepiej reagować poprzez kreowanie nowych, pozytywnych treści, np. za pośrednictwem profesjonalnych mediów, a nawet samodzielnie. – Sprzedaż owoców ma wiele wspólnego z budowaniem zaufania u konsumentów. Komunikując im takie wartości, jak chociażby zrównoważony rozwój, możemy stworzyć silną więź rolnik-konsument – konkludował prelegent.


Cały artykuł przeczytasz w styczniowym numerze miesięcznika "Sad Nowoczesny". Sprawdź naszą ofertę!


Połowa sukcesu - Witold Boguta, Prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw

Komentarze

Podobne artykuły

Sad Nowoczesny

01/21

KUP PRENUMERATĘ ZOBACZ E-WYDANIE

PogodaPoznań

temp. min./max.

-1°C/1°C

Użytkowniku zadecyduj o wyrażeniu zgody!

Skrollując treść naszego Serwisu, zamykając okno tego komunikatu (X), klikając na elementy strony poza tym komunikatem bez zmian ustawień w zakresie prywatności, zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. (dalej PWR/my) i Zaufanych Partnerów do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach PWR i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Dowiedz się więcej lub zdecyduj o zgodzie.

Nasz cel to dostarczanie interesujących Ciebie treści, również przez dopasowane do Twoich zainteresowań reklamy. Twoja zgoda na wykorzystanie plików cookies i podobnych technologii w Twojej przeglądarce umożliwi nam dostosowanie przekazu do Twoich preferencji. Pozwoli ograniczyć ilość prezentowanych reklam Brak zmian ustawień przeglądarki jest Twoją zgodą na zapis plików cookies i podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym i wykorzystanie zapisanych w nich informacji. Ustawienia przeglądarki w zakresie cookies możesz zawsze zmienić
(szczegóły w Polityce Prywatności).

Drogi Użytkowniku!

Przez dalsze Aktywne korzystanie z Serwisu, bez zmian ustawień przeglądarki, oznacza, że zgodziłeś się na przechowywanie w Twojej przeglądarce plików cookies i na przetwarzanie gromadzonych dzięki nim danych osobowych przez Polskie Wydawnictwo Rolnicze Sp. z o.o. i naszych Zaufanych Partnerów. Dowiedz się więcej lub wycofaj zgody