Pomoc - Sad
Kliknij na wybrane pytanie aby zobaczyć pomoc.
Jakie są wymagania systemowe aby otworzyć e-wydanie lub archiwum?

E-wydanie lub Archiwum poprawnie wyświetla się na urządzeniu stacjonarnym, które posiada:
- jedną z przeglądarek;
- Firefox 33 lub wyżej
- Google Chrome 38 lub wyżej
- Internet explorer 11 lub wyższy
- Safari 5.1.7 lub wyższy
- pamięć ram 2 gb,
- procesor 1GHz,
lub na urządzeniach mobilnych z systemem ;
- android 4.4 lub wyżej,
- iPad, iPhone, BlackBerry,
- Windows Phone 8.1 lub nowszym.
Jak obsługiwać przeglądarkę publikacji online?

- Widok publikacji po załadowaniu
- Zmiana trybu widoku
Domyślnie publikacja prezentowana jest w trybie książki, możliwe jest przełączanie trybu na tryb 1 stronnicowy.
W celu przełączenia trybu należy użyć ikonek
- Tryb Książki
- Tryb 1 stronnicowy
- Tryb Książki
- Powiększanie publikacji
Używając suwaków, w prawo, w lewo - zmniejszasz lub powiększasz wielkość publikacji. - Tryb pełnoekranowy
- Zmiana Strony
- Tryb zaznaczania
Jeśli chcesz zaznaczyć kawałek tekstu użyj trybu zaznaczania - Tryb przesuwania
tryb pozwala przesuwać strony ( tylko w trybie 1 stronnicowym )
lub wychodzi z trybu zaznaczania tekstu ( w trybie książki ) - Wyszukiwarka tekstu
Jeśli szukasz w publikacji określonej frazy, wpisz ją w wyszukiwarkę a system wyszuka pasujące wyrażenia i poinformuje cię na której stronie się one znajdują
Gdzie znajdę zakupione wydania i artykuły z archiwum?

Jeśli zakupiłeś wydanie okazjonalne lub artykuł z Archiwum możesz odczytać je w dowolnym momencie.
Aby zobaczyć zakupione wydania zaloguj się na swoje konto, następnie kliknij w zakładkę „Twoje konto“ i odpowiednio "Twoje czasopisma" lub "Twoje artykuły".
Nie mogę przeczytać e-wydania / archiwum

Jeśli Twoje urządzenie spełnia wymagania techniczne, a mimo to nie możesz otworzyć E-wydania, skontaktuj się z nami na adres: pomoc@sadnowoczesny.pl
Jak pobrać e-wydanie lub zakupiony artykuł z archiwum na dysk?

Topagrar.pl udostępnia wersje elektroniczne swoich publikacji wyłącznie online, po zalogowaniu się na konto klienta sadnowoczesny.pl.
Jak otworzyć/przeczytać e-wydanie?

Aby mieć możliwość przeczytania pełnego E-wydania, Twoje konto musi posiadać odpowiednią aktywną prenumeratę lub w przypadku publikacji dodatkowych wykupiony dostęp do pełnego E-wydania.
Jeśli Twoje konto posiada odpowiednie uprawnienia do czytania E-wydania.
1. kliknij w zakładkę "E-wydania"
2. Naciśnij odnośnik "czytaj" Jeśli zamiast odnośnika "Czytaj" pojawia się "Czytaj fragment" oznacza to, że będziesz mógł przeczytać tylko fragment e-wydania ponieważ twoje konto nie posiada odpowiednich uprawnień do czytania całości e-wydania. W przypadku publikacji dodatkowych pojawi się także odnośnik "kup". Jeśli mimo posiadanych uprawnień nie wyświetla się opcja "Czytaj" Prosimy o kontakt z pomocą techniczną pomoc(@)sadnowoczesny.pl
3. Poczekaj na załadowanie się E-wydania
Jakie są metody płatności za artykuły archiwalne?

Artykuły możesz opłacić na 2 sposoby;
Jak otworzyć/przeczytać artykuł z archiwum?

- Kliknij w zakładkę archiwum
- Wybierz wydanie interesujące wydanie archiwalne
UWAGA, Archiwum nie jest dostępne dla najnowszego wydania.
- Kliknij na wybrany artykuł
- Jeśli twoje konto posiada status prenumeratora dostęp do archiwum otrzymujesz w ramach prenumeraty w przeciwnym wypadku dostęp do artykułów archiwalnych jest płatny.
- Wybierz swoją metode płatności i kliknij "Zapłać/aktywuj" Następnie jeśli wybrałeś system płatności payU zostaniesz przekierowany do payU gdzie kreator płatności poprowadzi Ciebie przez płatność.
- Po otrzymaniu płatności kliknij w link aby przejść do listy zakupionych artykułów (jeśli wybrałeś płatność payU status tranzakcji musi być "Zakończona")
- Kliknij w odnośnik "czytaj"
- Teraz możesz przeczytać artykuł klikając czytaj artykuł
Otrzymany kod SMS nie działa, co mam zrobić?

Jeśli po wprowadzeniu poprawnego kodu SMS widzisz komunikat o błędzie, a w zakładce „Twoje artykuły“ nie ma informacji o dostępie do artykułu, wyślij na pomoc(@)sadnowoczesny.pl informacje o tym, który artykuł chciałeś zakupić, wraz z otrzymanym kodem sms.
Zapłaciłem/am poprzez PayU, ale nie mam dostępu, co zrobić?

Sprawdź czy Twoja transakcja ma status "Zakończona".
Jeśli tak, sprawdź zakładkę „Twoje artykuły/czasopisma“. Jeśli zakupiony artykuł lub wydanie nie znajdą się w tych zakładkach prosimy o kontakt na adres: pomoc(@)sadnowoczesny.pl. Do wiadomości proszę załączyć link do artykułu lub wydania, które chciałeś zakupić oraz id płatności.
Dlaczego nie widze archiwum z najnowszego wydania?

Archiwum nie jest dostępne dla najnowszych wydań.
Wszystkie artykuły trafiają do archiwum 2 miesiące po wydaniu.
Jak zarejestrować konto w serwisie?

- W prawym, górnym rogu portalu znajduje się zakładka "Logowanie/rejestracja", w którą należy kliknąć.
- Zostaniecie Państwo przeniesieni do strefy logowania, w której należy wypełnić pola w rubryce "Nie mam jeszcze konta".
- Po wypełnieniu danych i kliknięciu przycisku "Zarejestruj" Zostaną Państwo automatycznie zalogowani a konto zostanie utworzone.
W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt pod nr. tel. (61) 869 06 67
Czym różni się E-wydanie od Archiwum?

E-wydanie – to kompletny zeszyt „sadnowoczesny“ w wersji elektronicznej (dokładna kopia wersji papierowej).
Archiwum – to zbiór pojedynczych artykułów z poszczególnych wydań „sadnowoczesny“ w wersji elektronicznej.
PogodaPoznań
temp. min./max.
20°C/29°C