StoryEditor

John Deere stawia na polskich odbiorców

Firma zrezygnowała z wystawy SIMA 2024, co pozwoli skoncentrować się jeszcze bardziej na odbiorcach krajowych. Chodzi o lokalne spotkania z klientami i prezentacje produktów.
03.02.2023., 14:39h

John Deere informuje dealerów i klientów, że nie zjawi się na kolejnych Targach SIMA organizowanych w listopadzie 2024 r. w Paryżu. Jednym z głównych powodów takiej decyzji jest plan zwiększenia nacisku na krajowe spotkania z dealerami i klientami w roku 2024.

Interakcja z nabywcami sprzętu

"Pandemia COVID-19 wpłynęła na specyfikę publicznych wydarzeń. Zmienia się także sposób, w jaki klienci chcą wchodzić z nami w interakcje. Co prawda targi maszyn rolniczych i sprzętu do pielęgnacji terenów zielonych już od dawna służą nam do nawiązywania kontaktu z rolnikami i usługodawcami, ale badamy też alternatywne kanały komunikacji łączące w sobie elementy cyfrowe i kontakt bezpośredni. Umożliwią nam one efektywniejszą prezentację naszych innowacyjnych technologii i rozwiązań dotyczących systemów produkcyjnych, a jednocześnie ułatwią nawiązywanie kontaktu z szerszym kręgiem odbiorców" — mówi Andreas Jess, dyrektor ds. marketingu John Deere w regionie 2. "Klientów coraz bardziej interesuje, w jaki sposób produkty z zakresu rolnictwa precyzyjnego mogą wspomóc ich działalność w całym cyklu produkcji rolnej. Wymaga to od nas innego niż dotychczas podejścia do prezentowania pomysłów i rozwiązań" — dodaje.

image

Zwiększenie nacisku na krajowe spotkania z klientami pomoże też firmie John Deere uprościć sposób działania i skoncentrować się przede wszystkim na kliencie.

FOTO:

Perspektywa średnio- i długoterminowa

Zwiększenie nacisku na krajowe spotkania z klientami pomoże też firmie John Deere uprościć sposób działania i skoncentrować się przede wszystkim na kliencie. Celem jest także maksymalnie wydajne wykorzystywanie zasobów w perspektywie średnio- i długoterminowej.

"Obecnie planujemy konkretne spotkania z dealerami i klientami w Europie w roku 2024, co wymaga synchronizacji z naszymi rynkami w Ameryce Północnej. Pierwsze terminy ogłosimy w marcu 2024 r. To pozwoli nam się dzielić z klientami i opinią publiczną bieżącymi ważnymi informacjami dotyczącymi maszyn i życia firmy — dodaje Tilmann Köller, specjalista ds. public relations, odpowiedzialny też za targi i wydarzenia w Regionie 2 John Deere.

Działania promocyjne

Zarząd firmy John Deere nadal uważa udział w targach za bardzo istotny element swoich przyszłych planów, dlatego z entuzjazmem przyjąłby zmiany w aktualnych harmonogramach organizatorów targów międzynarodowych tak, aby pogodzić te wydarzenia z innymi, ważnymi działaniami promocyjnymi.

opr. i fot. Jan Józefowicz, źródło John Deere

 

19. kwiecień 2024 19:31