StoryEditor

Bracia Sadownicy bohaterami kampanii PKN ORLEN

30.06.2020., 11:09h

Dwa lata temu Bracia Sadownicy rozpoczęli współpracę z PKN Orlen. Zaowocowała ona zwiększeniem obrotów sadowników o 5 proc., lepszą dostępnością produktów, a tym samym większą rozpoznawalnością marki.

- Zamrożenie gospodarki oraz powolny powrót do nowej normalności po pandemii koronawirusa odbijają silne piętno na kondycji finansowej młodych, lokalnych firm, a co za tym idzie na stabilności stworzonych przez nie miejsc pracy. Dlatego tak ważne jest realne wsparcie oferowane przez polskie firmy, takie jak PKN Orlen – podkreśla Adam Jędrzejewski, Właściciel Braci Sadowników.
Marka Bracia Sadownicy została stworzona przez dwóch braci - Adama i Pawła, którzy prowadzą sad w Śmiłowicach na Kujawach.
PKN ORLEN od dwóch lat poszerza dostępność produktów wytworzonych w Polsce. Aktualnie koncern współpracuje już z ponad 170 polskimi firmami, a ich produkty stanowią 85% asortymentu pozapaliwowego na stacjach ORLEN w Polsce.
Kampania #WspieramyPolskę ma wzmocnić postawy konsumenckie i zachęcić Polaków do świadomego wybierania produktów rodzimych firm. W ten sposób spółka wspiera polską gospodarkę i promuje ideę nowoczesnego patriotyzmu gospodarczego.
Według badań, 75% Polaków uważa, że krajowe koncerny, takie jak PKN ORLEN, powinni aktywnie angażować się we wsparcie polskich producentów. Prawie 90% Polaków do zakupu danego produktu zachęca informacja o jego krajowym pochodzeniu, a 80% badanych uważa, że polskie produkty są lepsze i bardziej ekologiczne.

ksz, na podst. PKN Orlen, fot. PKN Orlen
13. listopad 2024 04:27